3 weken - Reisverslag uit Vreta Kloster, Zweden van Jeroen - WaarBenJij.nu 3 weken - Reisverslag uit Vreta Kloster, Zweden van Jeroen - WaarBenJij.nu

3 weken

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

08 Mei 2014 | Zweden, Vreta Kloster

Morgen ben ik alweer 3 weken in Zweden. De laatste dagen is het wat minder weer hierzo, veel regen en begint ook wat kouder te worden. Van het weekend moest ik werken, er was iemand ziek dus ik mocht wat meer doen is ook niet erg. We hebben een groot rondje gelopen met de bewoners het natuurgebied in was erg mooi en gezellig. Je zag de bewoners echt genieten van de natuur. Hier was het gelukkig nog droog. Zaterdag uitgeweest met Sandra(jonge sandra) ze is erg verlegen dus soms moet ik haar een beetje stimuleren om wat te gaan doen. Was erg gezellig eerst op een terrasje gezeten en daarna de club in gegaan... EN ik was de bob want ik mocht de auto lenen! Kilometers in Zweden gemaakt ;D woehoe.. hahah! Niet zo bijzonder maar is toch fijn dat Sandra mij vertrouwd met haar auto :)
Zondag moest ik eigenlijk werken dus ik zat braaaf om 6 uur op de bus te wachten. Ging de nbus pas om half 9 dus ik johan gebeld zegt ie neem maaar lekker vrij vandaag! Oftewel een dagje vrij... Sandra was brak van het uitgaan en ik zat fris in de woonkamer . Zondag ging ik ook weer de sportschool in.... die wordt elke dag nog bezocht... Legday.... nou ik heb het geweten ik was blij dat ik maandag vrij was want ik kon niet lopen!..

Ik heb de bus gepakt en gewoon random rond gereisd. Natuur bekeken en stukjes proberen te lopen..wat niet zo goed uitpakte. Maandag weer de sportschool in en toen lekker gegeten savonds. Dinsdag had ik stage en had ik een gesprek met Johan van school en Johan van Stage Ging goed en ik was goed op weg. Zo blijven doorgaan ...

Woensdag heb ik sportdag gehad maar het regende kei hard.. een normale sportdag zou je zeggen. Dus dat werd snel afgeblazen,, en toen hebben we met zijn allen gekookt in een soort open scouting gebouw. Was erg lekker maar had het verschrikkelijk koud omdat we nat geregend waren. Gevoelstemperatuur was die dag -4 .... heerlijk daggie toch :)
Savonds lekker gekookt. En voetbal gekeken.. was wel leuk want een vriend van sandra(oudere sandra) belde op en hoorde voetbal en zei Wat is dit ik mag nooit voetbal kijken bij jullie en jeroen wel!.. was erg leuk hahaa..
Morgen ga ik een daggie school meelopen ;)

14 mei ga ik waarschijnlijk met school naar stockholm en 15/16 mei ga ik naar een dorpje genaamd Skøvde daar woont iemand van de viking vlakbij. Dus gezellig weer even zitten met ze!...


  • 09 Mei 2014 - 01:03

    Simone:

    Wat maak je toch een leuks mee. Goed om te horen dat op je stage het goed gaat, leuk!!
    Hoeveel ikeas heb je al gespot?

  • 09 Mei 2014 - 08:56

    Ingrid:

    je verslag leest lekker weg, Jeroen! Fijn dat je het zo naar 't zin hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Zoals jullie weten ben ik voor 5 weken in zweden om stage te lopen op een revalidatie afdeling in Linköping!

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 5793

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 24 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: