eerste dagen! - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Jeroen - WaarBenJij.nu eerste dagen! - Reisverslag uit Linköping, Zweden van Jeroen - WaarBenJij.nu

eerste dagen!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 April 2014 | Zweden, Linköping

Vrijdagochtend geland op een heel klein vliegveldje in linkoping!. Denk dat het even is als het kaagvogels complex. Je kon bijna je eigen koffer meenemen vanuit het vliegtuig. Daar stonden 2 mensen op mij te wachten Sandra en Sandra, Sandra is de eigenares van het huis en ze heeft 2 kinderen en ze heeft 1 studente bij zich laten intrekken.(ook Sandra genaamd). Ik verblijf in een plaatsje genaamd Berg. Een klein dorpje dat ligt aan een groot meer.

De eerste dag was erg rustig we waren allemaal erg moe en het weer zat ook niet erg mee. We hebben gezellig films gekeken met zweedse ondertiteling. Ik moest gelijk aan de bak dus. We zijn savonds linkoping ingegaan en gewoon gekeken hoe het daar is. De eerste ikea was al snel gespot. We zijn wat door de stad gaan lopen, verder niet veel bijzonders het was erg rustig in de stad maar het was ook vroeg.

Zaterdag zijn we op bezoek geweest bij een collega van Sandra. Die in de stad woont. We zijn een rondje gaan lopen in het park erg gezellig en mooi! We hebben daar wat gegeten, vooraf vissensoep(denk ik) met knoflookbrood, en een soortpasta. Daarna hebben we voor mij een simkaart gehaald zodat ik bereikbaar ben! Dat was erg positief want nu heb ik gewoon internet overal en mijn whhatsapp doet het nogsteeds!!

Vandaag is het heeeeerlijk weer. Zo`n 17 graden. Ik heb een stuk gelopen langs het meer en langs de rivier die nu drooggelegd is. Die gaat binnenkort weer `open` het was erg lekker fweer dus het was bedrijvig overal. Toen ik thuiskwam zaten Sandra en Sandra lekker te zonnen. K gaf ze groot gelijk en ging erbij liggen!. We gingen bbq`en errug lekker. Daarna een lekkere captain morgan jus gehad en daarna ben ik een stuk gaan hardlopen! Het was wel grappig want toen ik eventjes onderweg was en ik kwam terug vlak langs het huis zag ik de meiden ook hardlopen! Dus ik ben nog een stuk met hun meegegaan. Het tempo lag alleen net niet lekker dus ik ben verder gegaan.
Het is nu nogsteeds kei lekker hierzo. Ik zit nu lekker op de bank een ijsje te eten. En te genieten van het commentaar van PEC-AJAX

Woensdag heb ik mijn kennismaking met mijn stage !

Groetjes!!

  • 20 April 2014 - 20:14

    Patriek:

    Wens je een geweldige tijd toe, kerel! Groetjes.

  • 20 April 2014 - 20:16

    Lonneke:

    lieve jeroen wat fijn om ook zo tussen de regels door te lezen dat je je draai begint te vinden daar. Ben je nu gewoon nog vrij tot woensdag ? bofkont !
    veel plezier en de groetjes daar xx

  • 20 April 2014 - 20:35

    Simone:

    Groetjes aan Sandra & Sandra!

    Veel plezier xx

  • 20 April 2014 - 20:57

    Jeroen :

    Jaaaa k ben vrij tot woensdag ze hebben vakantie tot maandag en ze moeten dinsdag weer te werk! Dus nu nog lekker geniete!

  • 21 April 2014 - 01:06

    Kees:

    Klinkt allemaal goed maatje. Geniet van het Zweedse.

  • 21 April 2014 - 14:35

    Opa En Oma:

    Is dat even een goed begin van de stage ,als dat zo door gaat komt het helemaal goed .
    Doe de familie de groeten van ons en fijn dat ze je zo opvangen .Kus van ons .

  • 21 April 2014 - 19:36

    Lonneke:

    maar jeroen we snappen het niet..... ik dacht dat diegene waar jij in huis zit, een collega van jou is ? en nu lezen we dat ze docent engels en zweeds is... dus praat ons bij ! smile... mama

  • 21 April 2014 - 23:25

    Jeroen:

    Ja dat dacht ik eerst ook maar het is een collega van Johan van school.... Dus eigenlijk heb ik verders niks met ze te maken ! Ze zijn wel erg gezellig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Zoals jullie weten ben ik voor 5 weken in zweden om stage te lopen op een revalidatie afdeling in Linköping!

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 5786

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 24 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: